جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عضو شورای حوزه علمیه یزد

حوزه/ نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه در راستای تبیین مسائل انقلاب اسلامی نبودیم، گفت: پاسخ به شبهات نسل جوان در خصوص مسائل انقلاب بسیار ضروری و لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، شب گذشته در شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای فرهنگ عمومی استان یزد که با حضور اعضا در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروزه شاهد برخی از حرکت ها توسط جوانان در کشور هستیم باید به این مسئله توجه کنیم که آیا در مورد پاسخگویی به شبهات آنها درخصوص انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب تلاش کردیم یا خیر.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه اگر امروزه نتوانیم به سؤال‌های جوانان در مورد انقلاب اسلامی پاسخ دهیم، در واقع جشن‌های چهلمین سالگرد ابتر می‌ماند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ابزار برای ما پاسخگویی به سؤالاتی است که نسل جوان در رابطه با انقلاب اسلامی دارد.

وی گفت: بیش از ۸۰ درصد مردم جمهوری اسلامی دوران انقلاب اسلامی را درک نکرده‌اند و به مسائل جنگ و بحران هایی که کشور در آن زمان روبه رو بود آشنایی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با بیان اینکه امروزه در راستای تبیین مسائل انقلاب اسلامی نتوانسته‌ایم موفق عمل کنیم،خاطرنشان کرد: جوانان امروز نسبت به جوانان دهه 50 و 60 به ‌مراتب برای ورود به صحنه آمادگی بیشتری دارند و از دستاوردهای انقلاب محافظت بیشتری می‌کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha