پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عابدین خرم

حوزه/ فرمانده سپاه عاشورا در اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده گفت: بانوان باحجاب نباید صحنه را خالی کنند تا دیده شوند، البته آن هایی هم که در این کشور حجاب ضعیف دارند هم فرزندان ما هستند و باید با آن ها صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، سردار عابدین خرّم صبح روز یکشنبه، در مراسم اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده در میدان ساعت تبریز اظهار داشت: وقتی دشمن این کشور را مورد هجمه خود قرار داد، رزمندگان جوان در جبهه های حق علیه باطل، دنبال سربند «یا فاطمه» بودند و از همدیگر سبقت می گرفتند.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: در مکتب غرب، جنس زن را به جای شخصیت این زن را جایگزین کردند، غربی گرایی که امروز در جامعه اسلامی، فرهنگ عریانی را ترویج می دهد.

وی تاکید کرد: بانوان مسلمان کشور امروز در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تجمع کردند تا اعلام برائت از همه بدحجابان و بی حجابان داشته باشند، آن هایی هم که در این کشور حجاب ضعیف دارند آن ها هم فرزندان ما هستند و باید با آن ها صحبت کرد، البته بانوان باحجاب نباید صحنه را خالی کنند تا دیده شوند.

وی با بیان اینکه ما پیرو مکتبی هستیم که وقتی در عصر جاهلیت دختران را زنده به گور می ‌کردند، پیامبر اسلام(ص) بر دست دختر خود بوسه می ‌زد، گفت: ما از مکتبی پیروی می‌کنیم که زینب کبری(س) نهضت برادر را به جهانیان عرضه نمود و حال این مکتب برای همه جهانیان به عنوان الگو مانده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم، از دختران و خانواده های شهدای مدافع حرم شهیدان عباس عبدالهی، ذاکر حیدری، فرهاد موذن و برخی بانوان محجبه موفق قرآنی و ورزشی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha