پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصادف اتوبوس در سنندج

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و استاندار کردستان در پیامی مردم را به حضور در مراسم ترحیم جانباختگان حادثه جانگداز برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری سنندج دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی مردم را به حضور در مراسم ترحیم جان‌باختگان حادثه جانگداز برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری سنندج دعوت کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

مردم صبور و خداجوی استان کردستان؛ حادثه دردناک برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسیر سنندج به تهران که موجب جان باختن جمعی از همشهریان عزیزمان شد موجی از تأسف و تألم در جامعه ایجاد و موجبات اندوهی همگانی را فراهم کرد که بی‌گمان این حادثه تا سالیان سال فراموش نخواهد شد.

این رویداد غم‌انگیز یکی از دردناک‌ترین حوادث و اتفاقات دوران مسئولیت ما بوده و امید داریم با اندیشیدن تدابیر لازم توسط مسئولان ذی‌ربط از تکرار چنین اتفاقات دل‌خراشی در آیندە جلوگیری بە عمل آید.

به همین مناسبت مراسم ختمی با حضور خانواده شریف جان‌باختگان در روز دوشنبه مورخ ۲۵ تیرماه ساعت ۱۱ صبح در صحن قدیم مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.

شرکت همه اقشار مردم و مسئولان در این مراسم می‌تواند ضمن اعلام همدردی مرهمی بر دل زخمی خانواده جان‌باختگان این حادثه تلخ و فراموش‌نشدنی باشد.

گفتنی است؛ در حادثه برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس در نیمه‌شب چهارشنبه هفته گذشته، در شهر سنندج؛ 11 نفر جان خود را ازدست‌داده باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha