چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 455920
۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
شهید یوسفی

حوزه/ هنوز هم درب شهادت برای آنهایی که تشنه شهادت، تشنه ایمان و اخلاص اند باز است و هنوز جوانانی هستند که از جان، مال و ناموس گذشته تا ذره ای خدشه بر کشورشان وارد نشود و ایمان یوسفی از همان جوانان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، مادر است دیگر هرچند بالاترین درجه نصیب فرزند شهیدش شده است اما دلش برای فرزند شهیدش تنگ می‌شود، امروز که قرار است با او خداحافظی کند، دلش غوغا است، بر چشمانش اشک جاری است و در دلش عزادار فرزند شهیدش است، پدر او را آرام می کند، اما مادر است دیگر نمی تواند جای خالی فرزند شهدش را پر کند.

امروز ایمان شهید در حالی بر روی دستان مردم بیرجند و خوسف تشییع شد که همه آروزی شهادت دارند، امروز در حالی ایمان بر روی دستان مردم تشییع شد که آنهایی که او را می‌شناختند از جوانمردی، پاکی، تقوایش می‌گفتند.

امروز ایمان از بالا مردم را نظاره می‌کرد، امروز شهد شیرین شهادت نصیب ایمان شده است آرزوی دیرینه‌ای که در سجده‌های نماز شبش از خداوند درخواست داشت، محقق شده است.

امروز ایمان پا در رکاب همکاران شهیدش، شهید کلاته نایبی و شهید کاردیده گذاشته و با آنها همسفر شده است.

اما وقتی نگاه به مادرش می اندازی درحالی که با پیکر فرزندش وداع می کند، زیر لب نجوا دارد مادرجان، قرار بود تو بیایی به برم نه اینکه من امروز بر بالین پر از خونت با تو خداحافظی کنم.

امروز دیگر نباید نگاهم بر درب خانه باشد، امروز مادر سر به سجده می گذارد تا برای تقدیم کردن فرزند شهیدش خدا را سجده کند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در مراسم تشییع پیکر شهید ایمان یوسفی اظهار داشت: اعتماد به نفسی که در بین مردم ایران به وجود آمده است نشان دهنده ایثار است.

وی با بیان اینکه هرگز نباید به دشمن اعتماد کرد، بلکه باید از حیله و نقشه های او آگاه شد، افزود: مردم در صحنه های انقلاب براساس فرهنگ ناب محمدی اعتماد به نفس ملی به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم ما در این سالها فهمیدند که می توانند در کشور خود تاثیرگذار باشند، گفت: انسان باید به گونه‌ای در برابر دشمن ایستادگی و عمل کند که دشمن هیچگاه فکری از حیله و مکر بر سرش رسوخ نکند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان این که در برابر مکر و حیله دشمن نباید هیچگاه به او اعتماد کرد، افزود: تقوا در معنای عام به معنای مراقبت از خود و جلوگیری از انحراف است.

وی بیان داشت: اگر جوانان و مسئولان نظام صبر و تقوا را در پیش گیرند دشمن هیچگاه نمی‌تواند غلطی علیه ما داشته باشد و انقلاب اسلامی همواره به مردم ما هویت داده و مردم همه کاره این نظام و انقلاب اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این که شور و نشاط و آمادگی برای جهاد مولفه خدمت بوده و این امر برای دفاع از حرم اهل بیت در بین جوانان ما موج می زند، افزود: آمریکا با وجود تاخت و تاز زیاد در مدت 40 سال گذشته هنوز نتوانسته اند کشور ما را نابود کند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه اگر اهل تقوا و بصیرت باشیم هرگز دشمن نمی تواند به ما ضربه بزند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به مردم ما هویت بخشید و مادران شهدا برای تقدیم فرزندانشان در راه نظام و انقلاب افتخار می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در دنیا نیاز به دلیل و استدلال نداشته و امروز در دنیا هر عزتی داریم در سایه دفاع و جهاد است، افزود: شهدا رسالت خود را به خوبی انجام دادند .

حجت الاسلام نوفرستی بیان داشت: شهدا با تمام وجود با انقلاب اسلامی همراه شدند شهدا با تفکر زینبی و حسینی که دارند در راه انقلاب جان فشانی و ایثار کرده تا فرهنگ عاشورایی را به زیبایی به ما منتقل کنند.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست، گفت: حکم این است که ما در چهلمین سال پیروزی انقلاب که دشمنان تمام توان خود را برای نابودی آن بکار گرفته اند و منافقین و خودباختگان فرهنگ غرب در جهت نابودی فرهنگ عظیم انقلاب هستند پایبندی خود به انقلاب و راه شهدا را نشان دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha