پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تهدید رژیم اشغالگر اسرائیلی گفت: خون پاک کودکانی که دیروز در شهر غزه به زمین ریخته شد، به هدر نخواهد رفت و اشغالگران از مجازات به دست مقاومت فلسطین در امان نخواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، ضمن تهدید رژیم اشغالگر اسرائیلی، گفت: خون پاک کودکانی که دیروز در شهر غزه به زمین ریخته شد، به هدر نخواهد رفت و اشغالگران از مجازات به دست مقاومت فلسطین در امان نخواهد بود.

عضو ارشد حماس در مراسم تشییع پیکر دو کودک فلسطینی "لؤی کحیل" و "امیر النمره" که در بمباران دیروز به شهادت رسیده اند، اشاره کرد: مقاومت در کمین رژیم اشغالگر است و معادلات خود را اجرایی کرده و از راهپیمایی بازگشت حمایت می کند.

معادلات مقاومت در برابر اشغالگران شکست ناپذیر است

وی تاکید کرد: معادلات مقاومت در برابر اشغالگران شکست ناپذیر است.

هنیه تصریح کرد: راهپیمایی بازگشت تا تحقق تمامی اهداف که اولین آن شکستن محاصره و زنده کردن مسئله حق بازگشت در اذهان است، ادامه خواهد داشت.

وی افزود: حق بازگشت انکار نشدنی است و نه ترامپ و نه قرار داد قرن نخواهد توانست در خصوص حق بازگشت تغییری ایجاد کند؛ چرا که ملت ما در پیش روی امت می ایستد و سرنوشت خوبی را رقم می زند.

رئیس دفتر سیاسی حماس اشاره کرد: غزه مانند یک قلعه و دژی است که امواج سقوط نخواهد کرد و کشتی آن علی رغم امواج غرق نخواهد شد و به حرکت خود ادامه می دهد تا در سرزمین فلسطین لنگر بیاندازد.

راهپیمایی بازگشت، مسئله فلسطین را در کانون توجه جهان قرار داده است

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی بازگشت، مسئله فلسطین را در کانون توجه جهان قرار داده است، افزود: این یا محاصره را بر می دارند یا اینکه با راهپیمایی بزرگتر و قوی تر مواجه می شوند.

اسماعیل هنیه در خصوص دخالت دیروز برای برقراری آرامش گفت: دخالت های متعددی صورت می گیرد، امّا این مقاومت است که شروط خود را اجرایی می کند.

وی تاکید کرد: پاسخ ما به تمامی فشار ها این است که محاصره ظالمانه را از غزه بردارید؛ چرا که ملت ما دیگر به وعده ها و پروژه ها ایمان ندارد و می خواهد که محاصره  پایان یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha