پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تثبیت

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری دوره آموزشی تثبیت ویژه داوطلبان ورود به حوزه این استان در طول مرداد ماه خبر داد .

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»ه در خرم آباد، با اشاره به اینکه قریب به 150 نفر از داوطلبان ورود به مدارس علمیه استان لرستان اخیرا دوره اختبار را پشت سر گذاشته اند، افزود: پس از قبولی داوطلبان در دوره اختبار، دوره آموزشی تثبیت ویژه داوطلبان پذیرفته شده دوره اختبار، در 13 مدرسه علمیه استان لرستان با هدف گزینش نهایی داوطلبان ورود به حوزه مرداد تا 10 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه داوطلبان و علاقمندان ورود به حوزه باید با جدیت و سخت کوشی برای رقابت هدفمند در مدارس علمیه تلاش نمایند، خاطر نشان کرذ: گزینش افراد مهذب، مستعد و انقلابی از ملاک های پذیرش نهایی برای ورود به مدارس علمیه است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان در پایان با بیان این که با پذیرش و جذب طلاب مومن، انقلابی و مستعد شاهد رشد تهذیبی، اخلاقی، علمی و تبلیغی در حوزه های علمیه خواهیم بود، گفت: هدف و جدیت در برگزاری دوره های اختبار و تثبیت نیز جذب افراد برتر برای ورود به حوزه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha