شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
۲۱۲

حوزه/مراسم تشییع شهید ایمان یوسفی از شهدای نیروی انتظامی خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز و همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) با حضور پرشور مردم و مسئولان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از بیرجند، تابستان است و گرمای جانسوزی که راه رفتن در این شرایط را برای هر فردی سخت می کند، آن هم در اواسط روز و در منطقه ای کویری و خشک مانند بیرجند، اما اگر برخی مراسم ها در بدترین شرایط هوایی هم مردم را به راحتی به خیابان ها می کشاند که یکی از این نمونه ها مراسم تشییع پیکر پاک شهدا است.

امروز مردم شهرستان بیرجند میزبان تشییع شهیدی از دیار عالمان و عارفان این خطه، دیار این حسام ها و عبادی ها بودند، شهید «ایمان یوسفی» شهیدی که چهارشنبه گذشته در درگیری با اشرار مسلح در منطقه خور استان به شهادت رسید.

ایمان حقیقتا جوانی با ایمان بود، جوانی که در کوچه و محل به سخاوت و بزرگواری و در بین همکاران به شجاعت و ایثار مشهور بود، کسی که با نگاهی به پروفایل های او می بینیم که در تمام آنها عکسی از گذاشته که نشان می دهد، «شهادت» از آرزوهای او بوده است.

آقای یوسفی، عموی «ایمان» این شهید مدافع وطن را یک نمونه کامل تقوا و پاکی می داند و می گوید: یکی از آروزهای ایمان شهادت بود و هر بار که به ماموریت می رفت از شهادت صحبت می کرد.

او می گوید: ایمان فردی دلسوز و بزرگ بود که امروز بزرگ و بزرگ تر شد، به فقرا و محرمان کمک می کرد و خودش را خادم مردم می دانست.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، امروز برای بدرقه شهید یوسفی و خواندن نماز بر پیکر این شهید سرافراز وطن با پای برهنه در مراسم حضور پیدا کرد که این اخلاص و سادگی پیرمرد خوش‌سیما و با بصیرت و نماینده رهبری در استان مورد توجه خیلی از فعالان رسانه ای و مردم قرار گرفت.


سید مرتضی موسوی نژاد، فعال رسانه ای در صفحه اجتماعی خود با گذاشتن عکسی از این صحنه، نوشت:« آقای عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، تو دمای ۳۷ درجه، با پای برهنه، در تشییع جنازه شهید ایمان یوسفی شرکت کرد

لازم به ذکر است، در گذشته نیز عکسی از کفش های ساده و قدیمی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مورد توجه برخی فعالان رسانه ای در کشور قرار گرفته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha