جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده کنگره آمریکا، به چالش های پیش روی نامزدهای انتخاباتی مسلمان اذعان کرد

حوزه/ نماینده حزب دموکرات در کنگره آمریکا اخیرا در سخنانی نسبت به چالش های پیش روی نامزدهای انتخاباتی مسلمان به سبب دین و اعتقادات مذهبی انتقاد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از هافینگتون پست، یکی از نمایندگان حزب دموکرات در کنگره آمریکا اخیرا در سخنانی نسبت به چالش های پیش روی نامزدهای انتخاباتی مسلمان، به سبب دین و اعتقاداتی مذهبی شان انتقاد کرد.

دبی دینگل، نماینده کنگره آمریکا درباره عبدالسید، کاندیدای مسلمان برای شرکت در انتخابات فرمانداری در ایالت میشیگان، گفت: وی به خاطر دین و مذهبش نسبت به کاندیداهای معمولی با چالش های بیشتری روبرو است.

دینگل درباره با عبدالسید گفت: من امیدوارم وی در تعامل با جامعه باقی بماند و معتقدم که وی یکی از روشن ترین انسان هایی است که می شناسم.

وی که نماینده مسلمانان در دیربون می باشد، در پاسخ به سئوال نمایندگان مبنی بر اینکه آیا جامعه میشیگان آمادگی انتخاب یک مسلمان به عنوان فرماندار را دارد، گفت: من دوست ندارم این حرف را بزنم زیرا السید فوق العاده است و من نماینده یکی از بزرگترین جمعیت های مسلمان در کشور هستم. اما متاسفانه کسانی هستند که سعی در ایجاد تفرقه، ترس و نفرت در جامعه را دارند و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیز یکی از آنان است.

گفتنی است عبدالسید، یک پزشک مسلمان است که به عنوان نماینده حزب دموکرات قصد شرکت در انتخابات فرمانداری در ایالت میشیگان را دارد و در صورت انتخاب، به عنوان نخستین مسلمان در مقام فرمانداری در این کشور تبدیل خواهد شد.

نظرات این نماینده کنگره به چالش های منحصر به فردی که این نامزد انتخاباتی به عنوان مدیر سابق دپارتمان بهداشت دیترویت و دیگر مسلمانان آمریکایی که برای مقام های مدیریتی تلاش می کنند اشاره داشت.

آن ها نه تنها غالبا مجبور به پاسخ دادن به اتهامات بی اساس اسلام هراسان هستند، بلکه هم پیمانان بالقوه آن ها همیشه نسبت به گرایش های اسلام هراسی مردم در رابطه با رای دادن به آن ها نگران هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha