جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه تابلو فوم با محوریت اسماءالحسنی در قم

حوزه/ همزمان با سالروز ولادت سراسر نور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت، نمایشگاه تابلو فوم با محوریت اسماءالحسنی در نگارخانه بهفام قم افتتاح شد.

فائزه سادات فقیه موسوی، خالق این آثار هنری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: این نمایشگاه با ارائه 21 تابلو ارزشمند با محوریت اسماء و صفات خداوند متعال در اولین روز از دهه کرامت به مدت چهار روز با همکاری آموزشگاه رویش هنر و موسسه هنری تصویر خانه بهفام آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه افزود: ارائه این آثار با هدف به نمایش گذاشتن تاثیر خاص معنویت در هنر و ترکیب اسماء و صفات خداوند با هنر بر روح و جان مخاطب شکل گرفته است.

موسوی ادامه داد: برای تهیه این 21 اثر بیش از یکسال زمان هزینه شد و این نمونه کار ها ویژگی خاص و ممتاز دیگری هم دارد، که در این سبک با بهره گیری از   حجم و بُعد آثاری ارائه شده اند که با قوت بیشتری معنای اسماءالهی را به مخاطب القاء می کند.

این هنرمند بیان داشت: این نمایشگاه تا 27 تیرماه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 21 به نشانی خیابان 19دی ( باجک) بین کوچه 19 و 21 پلاک 371 (نگارخانه بهفام) میزبان همه هنردوستان می باشد.

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha