جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: استقبال طلاب جدید حوزه علمیه کردستان از طرح «میثاق طلبگی» نسبت به دوره های گذشته بسیار چشمگیرتر بوده است.

حجت الاسلام نادر رنجبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: خوشبختانه امسال استقبال طلاب جوان و جدید الورود از طرح میثاق طلبگی نسبت به دوره های گذشته بسیار چشمگیر بوده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه، گفت: امسال بیش از 65 طلبه جدید الورود در طرح میثاق طلبگی شرکت دارند که در این دوره 10 روزه برنامه های فرهنگی، مذهبی، تفریحی، ورزشی و... بسیاری برای طلاب جدیدالورود برگزار شده است.

این استاد حوزوی ادامه داد: در طرح میثاق طلبگی امسال از مهمانان زیادی همانند آیت الله غیات الدین طه محمدی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، معاونت تهذیب حوزه های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه استان، حجت الاسلام و المسلمین طاهری، مسئول مدارس قرآنی کشور، حجت الاسلام حسین قدوسی، کارشناس تبلیغ در عرصه جوانان و نوجوانان، حجت الاسلام مصطفی احمدی کوپائی، مصاحبه گر و نماینده معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور  و... دعوت به عمل آمده است.

وی در ادامه به دیگر برنامه های انجام گرفته در این دوره از طرح میثاق طلبگی در حوزه علمیه قروه اشاره کرد و گفت: در این دوره شاهد برگزاری برنامه های متنوعی همانند مسابقات ورزشی و فرهنگی، زیات مزار شهدای گمنام، حضور در نماز جمعه، و.... هستیم که با استقبال بی نظیر طلاب جدیدالورود روبرو شده است.

حجت الاسلام رنجبر تصریح کرد: در بخش ورزشی، در این مدت مسابقات والبیال، فوتبال، تیراندازی و... بین  طلاب جدید الورود در حال برگزاری است که این مسابقات تنوع و شادابی خاصی در بین طلاب و مدرسه ایجاد کرده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه در پایان سخنان خود تاکید کرد: هدف اصلی ما از برگزاری طرح میثاق طلبگی آشنایی بهتر طلاب با محیط حوزه و طلبگی است، لذا امیدواریم طلاب در این دوره 10 روز بتوانند خود را با این محیط وفق دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha