جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم تحریم جانباختگان تصادف اتوبوس در سنندج

حوزه/ مراسم ترحیم جان باختگان حادثه برخورد اتوبوس و تانکر حامل سوختی، در مسجد جامع شهر سنندج با حضور استاندار و حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسینی شاهرودی، مسئولان و مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مراسم ترحیم جانباختگان حادثه برخورد اتوبوس و تانکر حامل مواد سوختی، پیش از ظهر امروز در مسجد جامع شهر سنندج با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد.

در این مراسم روحانیون شیعه و سنی، نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی، و نمایندگان دیگر شهرستانهای استان حضور داشتند.

براساس این گزارش، در این حادثه اسفناک که بامداد چهارشنبه هفته گذشته روی داد، یک دستگاه تانکر حامل سوخت نفتی با اتوبوس مسافربری در بلوار کمربندی دکتر حسینی سنندج برخورد کرد که با توجه به انفجار آن و آتش گرفتن اتوبوس، هشت نفر از مسافران به همراه راننده و شاگرد اتوبوس و همچنین راننده تانکر جان خود را از دست دادند و هفت نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

 سه تن از این جانباختگان اهل شهرستان بیجار، هفت تن اهل سنندج و یک تن نیز اهل استان کرمانشاه است که طبق اعلام پزشکی قانونی کردستان جنازه 11 تن از آنان روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به خانواده‌هایشان تحویل و تشییع شده، اما تا کنون شخصی برای تحویل گرفتن جنازه راننده تانکر سوخت مراجعه نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha