جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به تلاش دشمنان برای ترویج بی حجابی در کشور، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی می خواهند شعائر الهی را از بین ببرند. ما هم در مقابل باید بیش از پیش ارزش های اسلامی را در جامعه ترویج دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در جلسه ستاد حجاب و عفاف استان قزوین با تبریل ایام ولادت حضرت معصومه(س)، آن حضرت را نمونه کامل حجاب و الگوی زنان خواند و گفت: امروز پرداختن به مقوله حجاب و عفاف در کشور بسیار ضروری است و  ائمه جمعه وجماعات، مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی باید بیش از همیشه دغدغه این مهم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین با اشاره به تلاش دشمنان برای ترویج بی حجابی در کشور، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی می خواهند شعائر الهی را از بین ببرند. ما هم در مقابل باید بیش از پیش ارزش های اسلامی را در جامعه ترویج دهیم.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین افزود: خوشبختانه در جلسات شورای فرهنگ عمومی بیشترین موضوع در رابطه با حجاب و عفاف و صیانت از خانواده است، لذا باید کارشناسان و رسانه ملی، بنیاد حجاب و عفاف را همراهی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد:همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، در جنگ فرهنگی دشمن که غیرت، انگیزه ها و ذلت پذیری آرام آرام در جان و روح انسان ها پدیدار می شود، باید هوشیار باشیم.

گفتنی است، ساختمان بنیاد حجاب و عفاف استان قزوین، امروز توسط نماینده ولی فقیه در استان قزوین افتتاح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha