پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که علیرغم همه نوع تبلیغات علیه روحانیت، اما به وضوح می بینیم که نقش روحانیت هر روز در جامعه پر رنگ تر و اثرگذار تر می‌شود، گفت: روحانیت در طول تاریخ همواره در کنار مردم بوده و به این همراهی افتخار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری دو شنبه شب در نشست روحانیان مرکز استان با اشاره به این که امروز نظام بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور در عرصه روحانیت است، گفت: دشمن در تلاش است با تبلیغات دروغین چهره روحانیت را در جامعه اسلامی تضعیف کند.

وی با بیان این که حضور در عرصه روحانیت سد محکمی در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان است، افزود: تجربه ثابت کرده حضور روحانیت در هر عرصه ای موجب عقب نشینی دشمن از اهداف و توطئه هایش خواهد شد.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که روحانیت مدافع دین و ارزش های الهی جامعه است، خاطرنشان کرد: عدم حضور مستمر روحانیت در عرصه های اجتماعی، دینی و فرهنگی موجب نفوذ و سوء استفاده بدخواهان انقلاب می شود.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با بیان این که امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمنان تضعیف انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در چنین شرایطی این روحانیت است که همانند گذشته باید پای در میدان مبارزه نهاده و از اصل نظام و انقلاب دفاع و حراست کند.

وی با اشاره به این که دشمن به بهانه های واهی اصل انقلاب و نظام اسلامی را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان باید در منابر و خطابه های خود دفاع از انقلاب و اصل نظام را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که امروز در یک جنگ اقتصادی نابرابر با دشمنان قرار داریم، تصریح کرد: در این جنگ نابرابر علما و روحانیان به عنوان هدایان فکری جامعه می توانند نقش بسیار محوری در حفظ آرامش و امید مردم ایفا کنند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با اشاره به این که دشمن تلاش می کند تا با فشارهای اقتصادی امنیت و آرامش را در جامعه اسلامی از بین ببرد، خاطرنشان کرد: روحانیت به عنوان پیشگامان عرصه تبلیغ در جامعه و به عنوان کسانی که تریبون های مهمی را در اختیار دارند می تواند مانعی بزرگ در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان باشند.

وی با بیان این که روحانیت همواره سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان بوده، تصریح کرد: دشمن نیز به خوبی از نقش اثر گذار روحانیت در نظام اسلامی با خبر است و به همین دلیل تلاش می کند تا جایگاه روحانیت را در میان مردم تضعیف کند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که علیرغم همه نوع تبلیغات علیه روحانیت، اما به وضوح می بینیم که نقش روحانیت هر روز در جامعه پر رنگ تر و اثرگذار تر می شود، خاطرنشان کرد: روحانیت در طول تاریخ همواره در کنار مردم بوده و به این همراهی افتخار می کند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با بیان این که روحانیت لحظه ای از همراهی با مردم فاصله نخواهد گرفت، خاطرنشان کرد: روحانیت ثابت کرده برای حفظ دین و انقلاب همواره پیشگام و آماده است و در این مسیر هیچ گاه اهل تسامح نیز نبوده است.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha