جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که دشمنی ها علیه انقلاب و نظام همواره وجود داشته و چیز تازه ای نیست، گفت: مسیری که ملت ایران آغاز کردند کاملاً صحیح است و دشمن نیز نمی تواند با تحریم، تهدید و توطئه خللی در آرمان های ملت ایران وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری دوشنبه شب در نشست روحانیان مرکز استان با اشاره به این که امروز کشورمان در حال مقابله با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان است، گفت: راه برون رفت از چنین مشکلاتی وحدت و همبستگی همه بخش های کشور است.

وی با بیان این که روحانیت پرچم دار وحدت و همبستگی در نظام اسلامی است، افزود: حوزویان امروز باید مروج وحدت و همبستگی ملی در جامعه باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی ها همچنان بر طبل اختلاف و تفرقه در جامعه می کوبند، خاطرنشان کرد: اختلاف و تفرقه در شرایط امروز جامعه سم مهلکی برای کشورمان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با تأکید براین که امروز کشور برای برون رفت از بحران اقتصادی نیازمند وحدت ملی است، تصریح کرد: تنها در سایه همدلی عمومی می توان مشکلات را پشت سر گذاشت.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که گسترش تفرقه و اختلاف خواسته اصلی دشمن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان داشت: باید از هر مسأله ای که موجب بروز اختلاف در جامعه می شود به شدت پرهیز کرد.

وی با تأکید براین که امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی محور وحدت در جامعه اسلامی هستند، تصریح کرد: مردم و مسؤولان وظیفه دارند تنها در مسیری که ایشان تعیین می کنند گام بردارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری، سعادت و تعالی جامعه اسلامی را در گرو تبعیت از ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز می بینیم که نظام اسلامی این گونه در عرصه های مختلف می درخشد به دلیل نقش آفرینی ولایت و رهبری است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمنان به شدت از نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی عصبانی هستند، تصریح کرد: به همین دلیل تلاش می کنند تا این جایگاه ارزشمند و این عمود خیمه نظام اسلامی را خدشه دار کنند.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی های ارزشمند خود مسیر انقلاب و نظام اسلامی را به خوبی مشخص می کنند، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور باید برنامه های خود را در مسیری که رهبری نظام تعیین می کنند یکسان کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که انقلاب اسلامی امروز در آستانه رسیدن به چهل سالگی است، افزود: یکی از مهم ترین وظایف روحانیت امروز تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی به مردم است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه است، خاطرنشان کرد: روحانیت باید هوشیار باشد و با روشنگری و آگاهی بخشی این توطئه دشمن را خنثی کند و از نفوذ در بدنه جامعه جلوگیری شود.

وی با بیان این که دشمنی ها علیه انقلاب و نظام همواره وجود داشته و چیز تازه ای نیست، بیان داشت: مسیری که ملت ایران آغاز کردند کاملاً صحیح است و دشمن نیز نمی تواند با تحریم، تهدید و توطئه خللی در آرمان های ملت ایران وارد کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha