چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون تهذیب حوزه فارس

حوزه/معاون تهذیب حوزه علمیه فارس بیان داشت: دوره های تخصصی تربیت مربی قرآن کریم با حضور اساتید برجسته به میزبانی مدرسه علمیه مولی الموحدین شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه از شیراز، حجت الاسلام همایی معاون تهذیب حوزه علمیه فارس بیان داشت: در این برنامه، دو دوره زیباخوانی قرآن کریم به مدت 16 روز و  همچنین تربیت مربی قرآن کریم به مدت یک هفته در مدرسه علمیه مولی الموحدین(ع) شیراز برگزار می گردد.

وی ادامه داد: بیش از 50 نفر از طلاب حوزه علمیه استان پس از قبولی در مصاحبه و آزمون های مختلف شرایط ورود به دوره را پیدا کردند و بحمدلله، امسال در دوره تربیت مربی قرآن تعدادی از طلاب استان های دیگر نیز شرکت کردند که امیدواریم میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این دوره ها دانش افزایی و تقویت طلاب در زمینه آموزش های قرآنی و استفاده از این عزیزان در مدارس علمیه به عنوان استاد قرآن می باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس در پایان گفت: به طلابی که در این دوره نمره های قبولی را به دست بیاورند، پس از شرکت در دوره کارورزی، از سوی مدیریت قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه، گواهی پایان دوره داده می شود.

 

 

.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha