جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آزاد

حوزه/ مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مراسم تکریم و معارفه رؤسای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با حضور حجت الاسلام علی تقوی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های کشور و حجت الاسلام علی خدیوی، رئیس دفاتر نهاد در دانشگاه‌های استان در سالن شمس دانشگاه آزاد تبریز برگزار شد.

عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در این مراسم، اظهار داشت: دفاتر نهاد رهبری موجب رشد و شکوفایی دانشگاه‌ها بوده و به برکت فعالیت دفاتر نهاد رهبری و حضور فعال آن در دانشگاه‌ها شاهد رشد ارزش‌های اسلامی و اعتلای فرهنگ دینی در محیط دانشگاه هستیم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای اسلامی‌ شدن دانشگاه ‌ها، گفت: برای تحقق این امر مهم، ارتقای فرهنگی دانشگاه از مطالبات دکتر ولایتی و دکتر رهبر است و باید مورد توجه قرار گیرد.

جوانپور با بیان اینکه دانشگاه ها در خط مقدم عرصه مقابله با جنگ نرم قرار دارند، تصریح کرد: با شناخت دقیق عرصه‌ های مورد تهاجم دشمن، می‌ توان توطئه‌ها را خنثی کرد، با فعالیت و نقش پررونق و مؤثر دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ و هم‌افزایی بیش از پیش با معاونت دانشجویی و فرهنگی در این عرصه نیز پیروز خواهیم بود.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی حضور موثر روحانیت در دانشگاه‌ ها را بسیار پربرکت دانست و گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین رؤسای واحدها و دفاتر نهاد برقرار است، با تمام توان به همکاری شایسته و صمیمانه خود با دفتر نهاد نمایندگی رهبری ادامه خواهیم داد تا شاهد رشد علمی و دینی و توسعه همه‌ جانبه دانشگاه باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت الاسلام امیر ابراهیم‌ زاده به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha