پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار زائران و مسئولین آستان مقدس عباسی با آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ جمعی از خادمان آستان مقدس عباسی با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند و معظم له به تبیین جایگاه شخصیت بزرگ حضرت اباالفضل العباس (ع) در تاریخ اسلام پرداختند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعی از خادمان آستان مقدس عباسی با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند و معظم له به تبیین جایگاه شخصیت بزرگ حضرت اباالفضل العباس (ع) پرداختند و افزودند:‌ حضرت عباس درس رشادت، جوانمردی و جانفشانی در دفاع از دین و وفاداری به اهل بیت رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) به پیروان اهل بیت(ع) دادند.

حضرت آیت الله نجفی بر ضرورت مطالعه سیره جاویدان حضرت عباس(ع) و آموختن درس اخلاق و دین از زندگی ایشان و انتقال آن به جهان تاکید کردند و افزودند: خادمان باید بهترین خدمات را به زائران ارائه بدهند و از فضای معنوی حرم مطهر استفاده کرده و آن را برای زائرین مهیا کنند و به سیره مقدس حضرت قمر بنی هاشم(ع) و اخلاقی والای ایشان آراسته شوند.

باید محاسبه نفس به شکل روزانه انجام گیرد و برای رشد مثبت آن تلاش شود

جمعی از زائرین از داخل و خارج عراق با آیت الله بشیر نجفی دیدار کردند و معظم له توصیه هایی در خصوص خدمت به جامعه بیان کردند.

حضرت آیت الله بشیر نجفی بر ضرورت محاسبه نفس به صورت روزانه و دقت در گفتار و رفتار و تلاش برای رشد مثبت آن تاکید کردند و گفتند: رعایت این امور موجب کسب رضایت الهی و رستگاری در روز قیامت می شود.

ایشان افزودند: محاسبه نفس باید در اعمال بد انجام گیرد و برای اصلاح و عدم تکرار آن تلاش شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha