جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اردوی جهادی

حوزه/ مسئول آموزش مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) اسفراین گفت: تابستان امسال طلاب این مدرسه علمیه در قالب اردوی جهادی فرهنگی تبلیغی به روستای محروم کریم‌آباد سفلی اعزام می‌شوند.

مرضیه بیگی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به ‌ویژه‌برنامه‌های تابستانی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) اسفراین، برگزاری کلاس‌های انگیزشی و آموزشی برای طلاب جدیدالورود دوره تثبیتی را ازجمله این برنامه‌ها عنوان و اظهار کرد: افزون بر برنامه‌های منسجم اعلامی از سوی مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی، برگزاری کلاس‌های مختلف با هدف ارتقای انگیزه طلاب دوره تثبیتی هم در دستور کار مدرسه علمیه الزهرا(س) اسفراین قرار دارد.

وی برپایی اردوی زیارتی برای طلاب دوره تثبیتی را از دیگر اقدامات این مدرسه علمیه در تابستان دانست و گفت: تلاش می‌شود با مجموعه برنامه‌های فرهنگی، تهذیبی و آموزشی طلاب جدیدالورود را نسبت به تحصیل در حوزه علمیه و آینده کاری آن‌ها آشنا کنیم.

بیگی با بیان این که برگزاری اردوی جهادی به روستای کریم‌آباد سفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان اسفراین از دیگر برنامه‌های تابستانی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) است، افزود: طلاب خواهر اسفراینی در قالب این اردوی فرهنگی، تبلیغی و آموزشی خدمات مختلفی را به بانوان این روستای محروم ارائه می‌دهند.

وی برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام، پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی، اجرای دوره‌های آموزشی مختلف و ... را ازجمله برنامه‌های این اردوی فرهنگی تبلیغی ذکر کرد.

بیگی برپایی جلسات پرسش و پاسخ و نشست‌های اعتقادی و بصیرتی در مناطق مختلف شهرستان اسفراین را از دیگر اقدامات طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهرا(س) در فصل تابستان برشمرد.

گفتنی است، شهرستان اسفراین در جنوب شرقی خراسان شمالی افزون بر 185 هزار نفر جمعیت دارد، در این شهرستان دو مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) برادران و حضرت الزهرا(س) خواهران به ترتیب با 120 و 90 طلبه فعال است که در این مدارس امکان تحصیل طلاب برادر تا پایه ششم و طلاب خواهر تا پایه پنجم فراهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha