شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست خبری رونمایی از «ترجمه فاخر کتاب گرانسنگ الغدیر تألیف علامه امینی»

حوزه/ رسانه رسمی حوزه های علمیه آماده است تا زمینه را برای اعلام دستاوردهای علمی و پژوهشی تمام نهادهای حوزوی در خبرگزاری حوزه ایجاد نماید تا بتوانند به ارائه خروجی های خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حسن صدرایی عارف امروز در ابتدای نشست خبری رونمایی از ترجمه فاخر کتاب گرانسنگ الغدیر تألیف علامه امینی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی امامت در محل «خبرگزاری حوزه» برگزار شد، اظهار داشت: معتقدیم که رسانه رسمی حوزه،  خانه تمامی حوزویان بوده و عمیقا به این موضوع اعتقاد داریم که این خبرگزاری متعلق به تمام حوزویان است تا صدای طیف های گوناگون حوزه از این رسانه شنیده شود.

وی ابراز داشت: رسانه رسمی حوزه های علمیه آماده است تا زمینه را برای اعلام دستاوردهای علمی و پژوهشی تمام نهادهای حوزوی در خبرگزاری حوزه ایجاد نماید، تا بتوانند به ارائه خروجی های خود بپردازند.

سردبیر خبرگزاری حوزه خاطرنشان ساخت: ترجمه فاخر کتاب گرانسنگ الغدیر، اقدام مبارکی بود که بنیاد فرهنگی امامت انجام داد و این فرصت در خبرگزاری حوزه فراهم شد تا در خدمت حجت الاسلام والمسلمین سبحانی باشیم تا بتوانند به بیان فعالیت ها و دستاوردها بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha