شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مؤذنی ، مسئول امور صیانتی حوزه علیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام مؤذنی، با اشاره به قبولی ۴۰۴ نفر در آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان، گفت: ۲۱، ۲۲ و ۲۳ مردادماه زمان برگزاری امتحانات دوره آموزشی بوده و إن‌شاءالله پس از آن دوره تهذیبی متمرکز از ۲۴ تا ۲۹ مرداد در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز اجرا می‌شود.

حجت الاسلام علی مؤذنی، مسئول امور صیانتی حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام خبر آغاز مرحله مصاحبه از قبول‌شدگان آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان، اظهار داشت: در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ حدود ۸۷۰  نفر برای پذیرش جدید مدارس علمیه خوزستان شرکت کردند که از این تعداد ۴۰۴ نفر مجاز به شرکت در مراحل بعدی پذیرش شامل مصاحبه و گزینش شدند.

وی ادامه داد و گفت: برنامه زمان‌بندی مصاحبه‌های این تعداد نفرات بدین صورت بود که از تاریخ ۹۷/۳/۲۷ لغایت ۹۷/۴/۵، گزینش توسط مدارس انجام گردید و پس از آن نیز مرحله نخست مصاحبه‌های استانی که شامل مصاحبه و مشاوره می‌باشد در مدیریت استانی برگزار شد.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه خوزستان، زمان آغاز مرحله دوم مصاحبه‌های استانی را از بیست‌وپنج تیرماه به مدت ۶ روز اعلام کرد و بیان داشت: إن‌شاءالله پس از اتمام مرحله مصاحبه و گزینش، کلاس‌های مقدماتی در ۲ محور آموزشی و اردوی تهذیبی از تاریخ سی و یکم تیرماه لغایت بیست مرداد برگزار می‌شوند.

حجت الاسلام مؤذنی، اضافه کرد: ۲۱، ۲۲ و ۲۳ مردادماه زمان برگزاری امتحانات دوره آموزشی بوده و إن‌شاءالله پس از آن دوره تهذیبی متمرکز از ۲۴ تا ۲۹ مرداد در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: إن‌شاءالله پذیرفته‌شدگان نهایی از ابتدای شهریورماه در کلاس‌های درس رسمی مدارس علمیه خوزستان حاضر خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha