چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه تخریب شورای نگهبان اقدام بسیار خطرناک و خطر بزرگی برای نظام است، تصریح کرد: تحریکات خارجی و کم فکری برخی عناصر داخلی ممکن است شورای نگهبان را تخریب کند، اما باید دانست که تخریب این نهاد تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی است

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان، اظهار داشت: تأسیس نهادهای انقلابی نظیر شورای نگهبان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از برکات انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به نقش شورای نگهبان در صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: شورای نگهبان ضامن اسلامیت و جمهوریت انقلاب اسلامی است و تاکنون نیز به وظایف قانونی خود خوب، به هنگام و مناسب عمل کرده است.

وی با بیان این که اعضای شورای نگهبان از بعد پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند، افزود: اعضای شورای نگهبان تاکنون با شجاعت و شهامت وظایف خود را به نحو احسن انجام داده‌اند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به این که دست شورای نگهبان در همه انتخابات باز است، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم شورای نگهبان احراز صلاحیت‌ها و عدم احراز صلاحیت‌ها در همه انتخابات به‌غیراز انتخابات شوراهای شهر و روستا است.

وی با بیان این که اعضای شورای نگهبان امین مردم در انقلاب اسلامی هستند، گفت: شورای نگهبان دین خود را برای دنیای دیگران از بین نمی‌برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به این که تخریب شورای نگهبان اقدام بسیار خطرناک و خطر بزرگی برای نظام است، تصریح کرد: تحریکات خارجی و کم فکری برخی از عناصر داخلی ممکن است شورای نگهبان را تخریب کند، اما باید دانست که تخریب این نهاد تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha