جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام عباس امینی - شاهرود

حوزه/ حجت‌الاسلام امینی بابیان اینکه اقدامات لازم باید در راستای تبیین شعار سال برای کودکان و نوجوانان صورت بگیرد، گفت: باید از کودکی مفاهیم اقتصادی را با زبانی کودکانه به کودکان و نوجوانان آموزش داد تا در آینده نسلی صرفه‌جو و توانمند داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی، ظهر امروز در دیدار با اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شاهرود در دفتر امام جمعه این شهرستان، با اشاره به اهمیت الگوپذیری از ائمه اطهار (ع)، اظهار داشت: جوانان باید به سیره رضوی و معصومین و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) توجه جدّی داشته باشند و اهتمام نهادهای فرهنگی در تبیین سیره زندگی اهل‌بیت (ع) باید بیش از گذشته باشد.

امام جمعه شاهرود با بیان این که مسئولان  باید سبک و سیره زندگی اهل‌بیت(ع) را برای نونهالان و نوجوانان ما تبیین کنند، تصریح کرد: امروز توطئه‌های دشمنان اسلام باعث شده تا نسل آتیه ساز ایران اسلامی مورد هجمه قرار گیرند و لذا بهترین راه مقابله با این توطئه‌ها، سبک زندگی اسلامی بر پایه سیره اهل‌بیت(ع) است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی افزود: هر پدیده‌ای برای فراگیر شدن نیازمند پیوست فرهنگی است و شعار سال نیز از این قاعده جدا نخواهد بود و از دستگاه‌های فرهنگی و مؤثر در جامعه نظیر آموزش‌وپرورش، کانون پرورش فکری خواستار آن هستیم تا در اشاعه پیوست فرهنگی شعار سال اهتمام جدی داشته باشند.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان بابیان اینکه اقدامات لازم باید در راستای تبیین شعار سال برای کودکان و نوجوانان صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: باید از کودکی مفاهیم اقتصادی را با زبانی کودکانه به کودکان و نوجوانان آموزش داد تا در آینده نسلی صرفه‌جو و توانمند داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha