پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 اسماعیل حسینی مقدم

حوزه/ مدیر کل اواقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ قرآن کریم امروز با حضور آیت الله یزدی در مجتمع فرهنگی آموزشی امامزاده سید علی خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم پیش از ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه، با اشاره به آغاز و گرامیداشت دهه کرامت و روز ملی تکریم امامزادگان استان قم که در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: دهه کرامت از این لحاظ با کرامت است که در اول و آخر آن روز ولادت حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) و در وسط آن بزرگداشت و تکریم امام زادگان کشور است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قم با بیان اینکه بالغ بر 50میلیارد ریال برای 40 پروژه عمرانی در امام زادگان کلیدخورده است، افزود: در تلاشیم در سایر امام زادگان نیز فعالیت عمرانی انجام دهیم، البته این فعالیت با حضور منابع دولتی، خیرین و موقافات صورت می گیرد.

وی بابیان اینکه یکی از فعالیت هایی که در امام زادگان در حال انجام است، موضوع مدیریت هیئت امناء وخادمین افتخاری است و به زودی این مسئله تکمیل خواهد شد، به مهمترین برنامه فرهنگی در ایام  دهه کرامت اشاره کرد و گفت: از جمله این برنامه ها،بزرگداشت و معرفی امام زاده سید معصوم(ع) با حضور نخبگان و علما، برگزاری جشن امام رضا(ع) در 40 امامزاده، برگزاری مراسم جشن در10 امام زاده با حضور خانواده شهداء، دیدار با مراجعلنگر وعلما از دیگر برنامه ها خواهدبود.

حجت الاسلام حسینی مقدم  گفت: همایش ویژه تجلیل از حافظان قرآن در مدرسه شبانه روزی امام زاده شاه جمال و تجلیل از برگزیدگان مسابقات سراسری حفظ قرآن باحضور آیت الله یزدی، رئیس جامعه مدرسین برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این مراسم عصر امروز  26 تیرماه ساعت 30/18 با حضور برگزیدگان مسابقات قرآنی برگزار می شود.

 

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha