پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زیر سایه خورشید

حوزه/ دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان خوزستان از برگزاری بیش از ۳۰۰ جشن مردمی در خوزستان همزمان با دهه کرامت، خبرداد و گفت: خادمان رضوی از ۲۲ تیرماه لغایت سوم مرداد در خوزستان حضور خواهند داشت و جای‌جای این استان شهیدپرور را به بوی حرم مطهر رضوی متبرک می‌کنند.

حجت الاسلام دانیال اریکه، دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حضور ۲۲ خادم رضوی همزمان با آغاز دهه کرامت در استان خوزستان، بیان داشت: جشن‌های دهه کرامت همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و با حضور خادمان رضوی برگزار شده و خوشبختانه کلیه این جشن‌ها خودجوش و مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه خوزستان برای دهمین سال متوالی میزبان خدام رضوی است، تصریح کرد: خادمان رضوی از ۲۲ تیرماه لغایت سوم مرداد در خوزستان حضور خواهند داشت و جای‌جای این استان شهیدپرور را به بوی حرم مطهر رضوی متبرک می‌کنند.

حجت الاسلام اریکه، با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در خوزستان برگزار می‌شود، گفت: بحمدالله تاکنون ۲۷ جشن مرکزی در ۲۷ شهر و ۱۰۵ روستای استان خوزستان برگزار و در حال برگزاری است که «سرکشی از خانواده‌های نیازمند»، «دیدار با طلاب و دانشجویان»، «بازدید از زندان‌ها و مراکز تربیت»، بخشی از این برنامه‌هاست.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان خوزستان، در پایان با تأکید بر اینکه متولی جشن‌های زیر سایه خورشید آستان قدس رضوی و با مشارکت ۱۰۰ درصد مردم است، بیان داشت: «اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان»، «اعزام دویست نفر زائر اولی به مشهد مقدس»، «عیادت از بیماران» و «آزادی چند زندانی جرائم غیر عمد» با همکاری خیرین و بازار فرش امام رضا(ع) بخش دیگری از برنامه‌های دهه کرامت استان خوزستان و جشن‌های زیر سایه خورشید است.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha