پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اردوی جهادی

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: هدف اردوی جهادی خودسازی است، چرا که این اردوها علاوه بر اینکه در محرومیت زدایی نقش دارد، خدمت بی‎ منت و خالصانه طلاب جوان در قالب این اردوها را به خوبی نمایان می سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، عصر روز گذشته در جلسه هماهنگی برنامه های اعزام طلاب و اساتید مدارس علمیه استان قزوین به اردوهای جهادی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای این برنامه، تجلی خدامحوری و خدمت رسانی به قشر محروم است که به حمد الهی هر سال تحقق می یابد.

 وی افزود: ارتقای روحیه معنوی و تقویت احساس مسئولیت پذیری در میان  طلاب شرکت کننده، آشنایی با مشکلات زندگی مردم مناطق محروم، تبیین تفکر این که امروز روحانیت در بین مردم و ارتباط عمیقی با نسل جوان داشته و خو اهد داشت، از دستاوردهای اردوهای جهادی است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی در سطح کشور باعث شده روح تازه ای در کالبد روستاها دمیده شود و عمران و آبادانی را در صعب العبورترین و دورترین نقاط کشور شاهد باشیم.

حجت الاسلام مصطفایی خاطر نشان کرد: هدف اردوی جهادی خودسازی است، چرا که این اردوها علاوه بر اینکه در محرومیت زدایی نقش دارد بلکه خدمت بی منت و خالصانه  طلاب جوان در قالب این اردوها به خوبی نمایان می سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha