جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شرکت حقوقی در انگلیس، نشست «وام مسکن سازگار با شریعت اسلامی» برپا می کند

حوزه/ یک شرکت حقوقی مسکن در شهر برادفورد انگلستان، این هفته با همکاری بانک اسلامی «الریان» میزبان نشستی با موضوع «وام مسکن سازگار با شریعت اسلامی» خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از bdaily، یک شرکت حقوقی مسکن در شهر برادفورد واقع در یورک شایر غربی در انگلستان، این هفته میزبان نشستی با موضوع «وام مسکن سازگار با شریعت اسلامی» خواهد بود.

این سمینار برای کسانی که خواهان خرید خانه به شیوه اقتصاد اسلامی هستند روز پنج شنبه این هفته به میزبانی بانک اسلامی «الریان» انگلیس و شرکت حقوقی مسکن در برادفورد برگزار خواهد شد. این شرکت حقوقی در بیش از 6 سال گذشته مشاوره حقوقی در ارتباط با اقتصاد اسلامی سازگار با شریعت اسلامی «حلال» ارائه داده و صدها خرید و فروش منزل مسکونی و ملک را هر ساله مدیریت کرده است.

لیز وبستر یکی از وکلای این شرکت حقوقی مسکن گفت: در سال های اخیر اقتصاد سازگار با شریعت اسلامی با نام «اقتصاد حلال» رشد قابل توجهی در انگلستان پیدا کرده است و به شدت رایج شده است.

وی در ادامه افزود: برخلاف وام های مسکن متداول، بانک های اسلامی بدون سود فعالیت می کنند و یک نکته کلیدی این است که پول خود هیچ ارزش ذاتی ندارد. همین مسئله مانع می شود تا مسلمانان از طریق وام دادن یا دریافت پول صاحب بهره شوند، زیرا آن ها این کار را «ربا» تلقی می کنند که در دین اسلام حرام است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha