جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرآن

حوزه/ مراسم اختتامیه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی آموزشی امامزاده سید علی(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مراسم اختتامیه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی آموزشی امامزاده سید علی(ع) با حضور آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مسئولان و حافظان استان قم حضور داشتند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این همایش با بیان اینکه فردی که دلش و روحش ظرف قرآن است احترام دارد، گفت: امروز به حافظان عرض می‌کند که قدر خود را بدانید، چراکه روحتان این ارزش را یافته است که ظرف قرآن باشد و این ظرفیت را نباید از دست بدهید.

وی ابراز داشت: نکته دیگری که به شما سفارش می‌کنم این است که آهسته آهسته با مفاهیم قرآن آشنا شوید و درک کنید این آیات چه می‌گویند.

سخنرانی حجت الاسلام حسینی مقدم مدیر کل اوقاف و حسینی کاشانی مدیر کل ارشاد قم از دیگر بخش‌های این همایش بود.

گفتنی است، آزمون سرتاسری حفظ قرآن کریم با حضور بیش از ۲۴۱هزار نفر از قرآن آموزان و علاقه‌مندان در بیش از ۴۲۰حوزه در سراسر کشور به منظور ارتقاء سطح فرهنگی و قرآنی جامعه و نسل جوان و ترویج و توسعه فرهنگ و معارف قرآنی با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha