جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قدوسی

حجت الاسلام قدوسی که او را مبدع آموزش مفاهیم دینی به سبک پرده خوانی در کشور می شناسند، چندین برنامه متنوع دینی و قرآنی را در قالب پرده خوانی و کلیپ برای طلاب جدید الورود کردستان اجرا کرد که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حسین قدوسی به دعوت مدیریت حوزه علمیه استان کردستان، در طرح میثاق طلبگی که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه برگزار می شود، حضور یافت.

حجت الاسلام  قدوسی که او را به عنوان  مبدع آموزش مفاهیم دینی به  سبک پرده خوانی در کشور می شناسند، چندین برنامه متنوع دینی و قرآنی را در قالب پرده خوانی و کلیپ برای طلاب جدید الورود در طرح میثاق طلبگی اجرا کرد که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

وی در این باره به خبرنگار «حوزه» در استان کردستان، گفت: بنده با همکاری دوستان سبک پرده خوانی را برای اولین بار در کشور ابداع کردیم تا با این روش، بهتر بتوانیم مضامین دینی را به نوجوانان و جوانان انتقال دهیم که موفق هم بودیم.

این روحانی خلاق افزود: یکی از مزایای پرده خوانی و توضیح مضامین و مفاهیم دینی و قرآنی از این طریق، یعنی از روش پرده خوانی، ماندگاری اطلاعات و معلومات در ذهن مخاطب یا طلبه می باشد.

                                  

حجت الاسلام قدوسی عنوان کرد: خوشبختانه طلاب جدیدالورود که در طرح میثاق طلبگی در مدرسه علمیه قروه حضور داشتند، استقبال بسیار خوبی از این سبک آموزش مفاهیم دینی و قرآنی داشته اند که این امر مایه خرسندی و خوشحالی برای بنده و سایر همکاران بود.

 مبدع آموزش مفاهیم دینی به  سبک پرده خوانی در کشور اضافه کرد: در چندین برنامه ای که در این روزها برای طلاب جدیدالورود برگزار کردیم، طلبه ها مضامین دینی و قرآنی را بهتر از سبک آموزش کلاسیک فرا گرفتند و این نشان می دهد که باید برای آموزش بهتر مفاهیم دینی و قرآنی لازم است که از علوم و تکنولوژی روز استفاده شود.

گفتنی است که حجت الاسلام حسین قدوسی، مبدع سبک پرده خوانی، شاگردان بسیاری در این حوزه تربیت نموده اند و امسال به دعوت حجت الاسلام عباس عربیان؛ مدیر حوزه علمیه استان کردستان، در طرح میثاق طلبگی در مدرسه علمیه شهرستان قروه حضور یافت و چندین برنامه متنوع و پرشور در بحث مفاهیم دینی و قرآنی اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha