جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرد مهاجم به سمت یک مغازه دار محجبه در آلمان تیراندازی کرد

حوزه/ تصاویر امنیتی نشان می دهند مردی وارد یک کافه و نانوایی در شهر هایلبرن واقع در ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان شده و با انگیزه نژادپرستی و ارعاب، با تپانچه حاوی گلوله های مشقی، ۶ گلوله به سمت مغازه دار مسلمان شلیک کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح، تصاویر امنیتی که روز سه شنبه منتشر شد، لحظه ای را نشان می دهند که مردی وارد یک کافه در جنوب غربی آلمان شده و در یک حمله اسلام هراسی و نژادپرستانه، شروع به شلیک گلوله به سمت یک کارمند زن مسلمان و محجبه می کند.

این در ویدئو، فرد مهاجم درست پس از ورود به کافه و نانوایی «استفانز» که بعدها معلوم شد متعلق به یک مرد ترک تبار می باشد، 6 گلوله به سمت یک کارمند زن مسلمان شلیک می کند. پلیس گفته که مهاجم از یک تپانچه حاوی گلوله های مشقی استفاده کرده و کارمند در این حادثه آسیب ندیده است. آلپر ایلدیرماز صاحب نانوایی در شهر هایلبرن واقع در ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان با انگیزه نژادپرستی و ارعاب اقدام به چنین کاری کرده است.

گفتنی است آلمان یک جامعه اسلامی 3 میلیونی دارد که اکثریت آن ها ترک تبار بوده و این شهروندان مسلمان نسل دوم و سوم مهاجران ترکی هستند که پدربزرگ ها و مادربزرگ هایشان در سال های 1960 به این کشور مهاجرت کرده اند.

آلمان در سال های اخیر شاهد اسلام هراسی رو به افزایشی بوده است که علت اصلی آن تبلیغات اسلام ستیزی احزاب راست گرا در آلمان می باشد که از ترس مردم نسبت به بحران پناهندگان و تروریسم سوء استفاده می کنند. پلیس آلمان در سال گذشته 1 هزار و 75 جرم اسلام هراسی به ثبت رسانده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha