جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اساتید بسیجی

حوزه/ روز نخست اولین دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استان های قم، خراسان رضوی، تهران و اصفهان در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد دیروز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، روز نخست اولین دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استان های قم، خراسان رضوی، تهران و اصفهان، در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد دیروز با سخنرانی حضرت آیت الله نوری همدانی و آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی آغاز شد و در نوبت عصر نیز کمیسیون های مربوطه برگزار گردید.

این همایش با حضور ۳۰۰ نفر از اساتید بسیجی سطوح عالی حوزه علمیه قم، خراسان، اصفهان و تهران و با شعار «حوزه انقلابی؛ رسالت اساتید و نخبگان بسیجی» در مشهد آغاز شد که به مدت سه روز تا 28 تیرماه با اهداف «انسجام اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه»، «بصیرت افزایی» ، «انقلابی ماندن حوزه علمیه»، «بازخوانی وظایف انقلابی اساتید حوزه علمیه» و «نمایش ظرفیت حضور اساتید انقلابی و بسیجی در صحنه انقلاب» در این مجتمع ادامه دارد.

حجت الاسلام عبدالعی گواهی از حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در همایش «تعالی اساتید بسیجی حوزه علمیه» و تبادل نظر در چهار کمیسیون خبر داد و بیان کرد: این کمیسیون‌ها با محوریت موضوعاتی همچون رسالت اساتید و تعالی سیاسی طلاب، حوزه انقلابی، چالش‌ها و آسیب‌های درونی و بیرونی، اساتید و فضای مجازی و شیوه‌های تبیین کارآمدی نظام اسلامی برگزار می شوند.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور تشرف به حرم مطهر رضوی در راستای تعمیق معنویت را از جمله دیگر برنامه های این دوره سه روزه برای اساتید عنوان کرد و افزود: تلاش ما این است که در طول برگزاری این همایش از نظرات نخبگان حوزه علمیه بهره‌مند شده و دیدگاه‌های آنان به عنوان دستمایه‌ای برای برنامه‌های بعدی مورد استفاده قرار گیرد.

شایان ذکر است؛ اختتامیه این همایش نیز صبح روز پنجشنبه، ۲۸ تیرماه و با حضور سخنرانان مطرح کشور در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت واقع در خیابان شهید نواب صفوی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۹

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha