جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عملیات سازه ساختمان جدید مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) برازجان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمان جدید مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) برازجان اتمام عملیات سازه را ۴۰درصد عنوان کرد و گفت: فاز اول این پروژه که اتمام عملیات سازه است به طور کامل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در سفر به شهرستان دشتستان، از ساختمان در حال احداث مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) برازجان بازدید کرد.

حجت الاسلام رضا خدری در جریان این بازدید، روند پیشرفت فیزیکی ساختمان خوابگاهی، آموزشی و اداری این مدرسه را از نزدیک بررسی کرد و در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران پیرامون این پروژه گفت: پروژه احداث مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) برازجان در مساحت پنج هزار و 136 متر با زیر بنای پنج هزار و 749 متر در دو طبقه تعریف شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر پیشرفت فیزیکی این پروژه با توجه اتمام عملیات سازه را 40درصد عنوان کرد و افزود: فاز اول این پروژه که اتمام عملیات سازه است به طور کامل انجام شده است.

وی گفت: در مرحله بعد و فاز دوم با توجه به اینکه در طراحی نقشه پروژه، اتاق های مدرسه، سالن غذاخوری، آشپزخانه و امور اداری با یکدیگر مرتبط هستند از این رو به بهره برداری رسیدن کل طبقه همکف تا قبل از مرحله نازک کاری و نما الزامی می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه در صورت تخصیص اعتبار به این پروژه روند احداث آن شتاب بیشتری خواهد گرفت،خاطرنشان کرد: برای سال 97 مبلغ هشت میلیارد ریال را از بودجه استانی درخواست دادیم که در صورت جذب آن شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha