جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌ حسنعلی عربی-مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان

حوزه/مسئول برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان سمنان از برگزاری جشن‌های «زیر سایه خورشید» در سطح این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسنعلی عربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به برگزاری جشن‌های «زیر سایه خورشید» در سطح استان سمنان اظهار داشت: جشن‌های «زیر سایه خورشید» با هدف ترویج معارف رضوی در سطح این استان برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان سمنان با بیان اینکه امسال در برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان 2 کاروان از خادمان حرم رضوی در این استان حضور می‌یابند، تصریح کرد: در سال جاری 2 کاروان که در هر کاروان 2 خادم و 1 مداح و 1 روحانی حضور دارد و یک نفر هم به‌عنوان مسئول 2 کاروان به این استان سفر می‌کنند و ورود این افراد از امروز 27 تیرماه و خروج این کاروان در روز 4 مردادماه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشن‌های «زیر سایه خورشید» در سطح استان‌ها ترویج معارف ناب رضوی در میان آحاد مردم جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان در استان‌های کشور و بلکه کشورهای دیگر است، افزود: سال جاری نهمین سال است که این جشن‌ها در شهرها و روستاهای این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عربی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی از امروز تا 3 مرداد در شهرها و روستاهای استان سمنان برنامه‌ریزی‌شده است، خاطرنشان کرد: جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان سمنان امسال باشکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha