شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین توکل با تأکید براین که باید در برابر کسانی که صلاحیت مسئولیت در این نظام و انقلاب را ندارند ایستاد، گفت: باید افراد متعهد، مؤمن و انقلابی در مصادر امور قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان استان، شورای نگهبان را محل اجماع نظرها معرفی کرد و گفت: در این مجمع افراد صاحب نظر با استدلال و بررسی کارشناسی تصمیم گیری می کنند.

وی با تأکید براین که شورای نگهبان به دلیل اهمیت جایگاهی که دارد باید بررسی های دقیق و کارشناسی انجام دهد، افزود: این شورا باید در مسیر بررسی های خود از توان و ظرفیت نخبگان و معتمدین نیز بهره گیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، صیانت از انقلاب اسلامی در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان را یکی از وظایف خطیر شورای نگهبان انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: شورای نگهبان باید در برابر نفوذ جریان های خطرناک با هوشیاری و قدرت بیاستد.

حجت الاسلام والمسلمین توکل با تأکید براین که ملاک بررسی ها در شورای نگهبان نباید ظاهری باشد، گفت: تعبد و تدین افراد باید در بررسی ها مورد توجه جدی قرار گیرد. بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نگاه نافذ و وسیعی که داشتند ظاهر بین نبودند و به همین دلیل همواره با بررسی سابقه و مواضع آنها اظهار نظر می کردند.

نماینده مجلس خبگران رهبری با اشاره به این که مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید افرادی در مسند امور باشند تا بتوانند در موارد خاص و حساس تصمیمات صحیح اتخاذ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین توکل با بیان این که باید تلاش کرد تا افرادی که از صلاحیت کافی برخوردار هستند عهده دار مسئولیت ها شوند، افزود: در این راستا وظیفه شورای نگهبان بسیار خطیر و حساس است.

وی با تأکید براین که افرادی که از فیلتر شورای نگهبان عبور می کنند نباید افرادی باشند که خدای ناکرده مشکلی برای کشور به وجود بیاورند، تصریح کرد: امروز همه ما باید برای حفظ انقلاب و نظام جانفشانی و از خودگذشتگی کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی با خون پاک شهدا پایه گذاری شده و استحکام پیدا کرده است، گفت: به همین دلیل همه بخش های کشور به ویژه مسئولان باید در جهت حفظ و تقویت انقلاب تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین توکل با تأکید براین که باید در برابر کسانی که صلاحیت مسئولیت در این نظام و انقلاب را ندارند ایستاد، خاطرنشان کرد: باید افراد متعهد، مؤمن و انقلابی در مصادر امور قرار گیرند.

وی در ادامه سخنان خود به جایگاه رفیع و انقلابی شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: فشارها و تهمت هایی که در خصوص این نهاد انقلابی بیان می شود نشان از اهمیت جایگاه شورای نگهبان است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: مسئولی که از مسئولیت خود فرا می کند مجرم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha