پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زیرسایه خورشید

حوزه/ مدیرعامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم گفت: یازدهمین دوره جشنواره «زیر سایه خورشید» ۲۸ تیرماه در آذربایجان‌غربی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حمید معصوم‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی، در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امسال یازدهمین دوره جشنواره «زیر سایه خورشید» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال در ۱۰ شهرستان، دو شهر و چهار روستا جشنواره بین‌المللی «زیر سایه خورشید» برگزار می‌شود که خادمان بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) به همراه پرچم مرقد مطهر این امام بزرگوار در جشنواره حضور داشته و از بیمارستان‌ها و سرای سالمندان سطح استان دیدار خواهند کرد.

دبیر اجرایی این جشنواره ادامه داد: زیارت ازبعید در این جشنواره قرائت خواهد شد و نشر سیره امام رضا(ع) ترویج شده و با پخش یک سری جزوه این سیره عملی امام رضا(ع) به مردم معرفی شده و حضور خادمان رضوی در این جشنواره هر ساله باعث ایجاد یک فضای معنوی در سطح استان می‌شود.

وی با بیان اینکه خادمان رضوی روز ۲۸ تیرماه وارد آذربایجان‌غربی می‌شوند، عنوان کرد: با ورود آنها شروع جشنواره به صورت رسمی اعلام می‌شود و در سوم مردادماه اختتامیه این جشنواره در آمفی‌تئاتر پارک ائلرباغی ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha