پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: حجاج ایرانی از خرید در بازارهای عربستان خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در دیدار با مدیران حج و زیارت استان آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز اعزام حجاج ایرانی به سفر حج اظهار داشت: حجاج عزیز کشور باید نسبت به مشکلات اقتصادی کشور به خوبی توجیه شوند تا پول های ایران را در بازارهای عربستان خرج نکنند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: حجاج تنها به اندازه ای هزینه کنند که نیازهای خود را در عربستان تامین کنند.

وی همچنین با بیان اینکه نباید فاجعه منا را فراموش کرد، ادامه داد: حجاج و مدیران حج و زیارت نباید شهدای منا را فراموش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین با تاکید بر اینکه حج دستور الهی است، گفت: حج باید تامین کننده منافع تمام مسلمانان باشد، بدون شک حج بهترین جایی است که موازین مسلمانان باید در آن بیان شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه وقتی به بیت الله الحرام می رویم، فقط مشکلاتی شخصی خود را نخواهیم، گفت: وقتی وارد خانه خدا می شویم از خداوند برای خودمان توجه بخواهیم و برای حل مشکلات جامعه اسلامی و سلامتی رهبری دعا کنیم.

 امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به وظیفه خطیر مدیران و روحانیون کاروان حج عنوان کرد: متولیان حج باید دل های زائرین را به خدا نزدیک کنند،  چرا که توجه به مسائل عبادی حج و معنویت در منا و مشعر لازم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha