جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم خطبه خوانی خادمان حرم حضرت معصومه(س) در ایام دهه کرامت

حوزه/ دبیر جشنواره مردم کرامت در هرمزگان گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و تبلیغی در طول دهه کرامت با حضور خادمان حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها و آستان قدس رضوی در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام پهلوانی طی گفت‌ و گویی به تشریح برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت در استان هرمزگان پرداخت و عنوان کرد: بیش از 300 برنامه فرهنگی، هنری و تبلیغی اثرگذار در طول دهه کرامت با حضور خادمان حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها و بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 6 کاروان ازحرمین فاطمی و رضوی در دهه کرامت میهمان مردم خونگرم و ولایت‌مدار هرمزگان هستند، اضافه کرد: دو کاروان از حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها از یک روز قبل از دهه کرامت در استان حضور یافته و چهار کاروان دیگر نیز از خادمان حرم امام رضا علیه‌السلام از 28 تیر وارد استان می‌شوند.

دبیر جشنواره مردمی کرامت در هرمزگان ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و فرهنگ زیارت از راه دور را از اهداف حضور خادمان حرمین فاطمی و رضوی برشمرد و تصریح کرد: اجرای برنامه‌های دهه کرامت با حضور خدام این آستان‌های مقدس موجب نشاط معنوی در جامعه می‌شود.

وی حضور خدام در مناطق مختلف را نشانگر این مطلب دانست که همه ما در هر نقطه از عالم می‌توانیم با انجام کارهای فرهنگی تبلیغی و خدمت‌رسانی به همنوعان خود، مروج و یاری‌گر دین خدا و سیره نبوی و معارف اهل بیت(ع) باشیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha