جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حجت الاسلام حیدری در ادامه با تأکید براین که دهه کرامت دهه تجدید عهد با ولایت و امامت است، گفت: امروز بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران چهارشنبه شب در مراسمی که به مناسبت دهه کرامت، در امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد با تبریک این ایام، گفت: این دهه یادآور مفاهیم بلند و سازنده است که باید در جامعه امروز نهادینه و گسترش یابد.

وی از امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به عنوان الگوی کرامت و ارزش های والای انسانی یاد کرد و افزود: این ویژگی های ارزشمند در دنیای امروز به فراموشی سپرده شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه مفاهیم سازنده ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می شوند، گفت: این دهه فرصت خوبی برای شناخت بیشتر اهل بیت(ع) و بیان مفاهیم الهی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از معارف اهل بیت(ع) است، بیان داشت: فاصله گرفتن از معارف اهل بیت(ع) خسارت های جبران ناپذیری برای جامعه در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی معارف اهل بیت(ع) در کشور گسترش یافته، افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب، اهل بیت(ع) و معارف ارزشمند آنها در کشورمان مظلوم بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اهل بیت(ع) مسیر صحیح زندگی را به ما نشان داده اند، تصریح کرد: سیره علمی و عملی اهل بیت(ع) بهترین الگو برای رسیدن به سعادت و رستگاری حقیقی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که ایران اسلامی به برکت وجود امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) همچون خورشیدی تابان در عرصه های مختلف می درخشد، خاطرنشان کرد: نور اهل بیت(ع) ظلمت و تاریکی را در جامعه از بین خواهد برد و روشنایی و نشاط را انتقال می دهد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که مردم دیار علویان در عشق و ارادت به اهل بیت(ع) سابقه دیرینه دارند، تصریح کرد: وجود بیش از هزار و 200 امامزاده و بقاع متبرکه سند گویای ولایت داری این مردم است.

وی با بیان این که نخستین حکومت شیعی در این منطقه پایه گذاری شده، گفت: این مردم در تبعیت از اهل بیت(ع) سابقه ای طولانی دارند و همواره در خط ولایت و امامت بودند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز جامعه اسلامی آن طور که شایسته است پیرو سیره عملی اهل بیت(ع) نیست، افزود: فاصله گرفتن از معارف اهل بیت(ع) اثرات نامطلوبی بر زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان خواهد داشت.

حجت الاسلام حیدری در ادامه با تأکید براین که دهه کرامت دهه تحدید عهد با ولایت و امامت است، گفت: بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نظام اسلامی در معرض توطئه ها و هجمه های گسترده دشمنان قرار دارد، افزود: در چنین شرایطی راه مقابله با دشمن بهره گیری از معارف اهل بیت(ع) است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که اهل بیت(ع) همواره در برابر حکّام ظالم و فاسد زمانه خود با قدرت ایستادند و از اسلام ناب دفاع کردند، گفت: اگر تلاش های ائمه اطهار(ع) نبود جایگاه امروز اسلام ناب را نداشتیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha