پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خدام رضوی

حوزه/ خدام رضوی با پرچم منور به بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه السلام) به دیدار حاج شیخ سلیمان حسنی، یکی از پیرغلامان حسینی رفتند، که به پاس زحمات و قدردانی از این پیرغلام حسینی به وی مدال افتخار رضوی را اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، خدام رضوی با حضور در خراسان جنوبی، عطر رضوی را در محروم ترین و دورترین نقاط استان رساندند که با استقبال بی نظیر مردمی رو به رو شدن که  شاید حتی یکبار هم نتوانستنه اند به پابوس امام هشتم خود بروند، از این رو خدام رضوی با ورود خود به مناطق محروم با پرچم امام رضا(علیه السلام) حال و هوای عجیبی را به این مناطق بخشیدن و باعث شد لحظاتی از سختی ها و بی توجهی های مسئولین به مناطق محروم کاسته شود و همه با هر نیتی خود را به پرچم ملکوتی امام هشتم می رسانند و عشق و علاقه خود را به ساحت مقدس امام مهربانی ها اعلام می کنند.

از قربانی کردن گوسفند تا دود کردن اسفند ، مردم و اهالی روستاها تنها به عشق امام رئوف خود به استقبال از خدام رضوی انجام می دهند و هر کدام از اهالی نیتی در دل دارند و اشک شوقی می ریزند.

در سومین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان، خدام رضوی به روستاهای تخته جان، آنیک و منند رفتند و ابتدا در گلزار شهدای این روستاها حضور یافتند و ادای احترامی به شهدا کردند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در این روستاها در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، به کرامات و فضائل امام رضا(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: استقبال با شکوه مردم در این مناطق نشان می دهد علی رغم تمام مشکلات اما هنوز ائمه اطهار(علیه السلام) را دوست دارند.

کسب ثروت ارزش به خطر انداختن آخرت را ندارد

حجت الاسلام سید علی اسدی با بیان اینکه مسئولان باید به وظایف خود در کشور عمل کنند و کسانی که قول می دهند اما عمل نمی کنند انگار خیانت شده، افزود: مادیات و ثروت در دنیا ارزش آن را ندارد که آخرت خود را به خطر بیاندازیم.

وی ادامه داد: جنس زندگی انسان ها متفاوت است و انسان ها اعمال زیادی دارند اما در قیامت هیچ عمل خوبی از خود نمی بینند.

 یکی از خادمان حرم مطهر رضوی نیز در ادامه افزود: امام رضا(علیه السلام) نسبت به نماز اول وقت تاکید دارند، لذا باید تلاش برای خواندن نماز در اول وقت کنیم. محمود شریعتی پور با بیان اینکه آداب زیارت در همه موارد مهم است، تصریح کرد: اگر تفضل اهل بیت(ع) نبود معلوم نیست ما در چه جهاتی قرار داشتیم.

برپایه این گزارش، کاروان خدام رضوی در ادامه برنامه های خود در استان به روستاهای شیرگ، سیدان و منصورآباد می روند و محفل انس با قرآن کریم و جشن زیر سایه خورشید نیز امشب در شهر قهستان برگزار می شود.

ریاکاری سبب سقوط انسان در مسائل عبادی سیاسی است

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید تصریح کرد: ریاکاری یکی از موضوعاتی است که سبب می شود عمل خیر و نیکویی در کارنامه انسان ها در روز قیامت وجود نداشته باشد و ریاکاری سبب سقوط انسان در مسائل عبادی و اخلاقی می شود.

وی با بیان اینکه یکی از راه های نجات انسان، عاقبت اندیشی است، افزود:عمل وقتی همراه با اخلاص نباشد به برزخ و قیامت نمی رسد.

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه عاقبت اندیشی سبب می شود انسان ها از گناه فاصله بگیرند، تصریح کرد: انسان باید در برابر خداوند متعال صداقت داشته باشد؛ چرا که زندگی آنقدر ارزش ندارد که صداقت نداشته باشیم. وی ادامه داد: هر کسی که صداقت داشته باشد و به درب خانه امام رضا(علیه السلام) بیاید محال است که دست خالی برگردد.

وی با بیان اینکه برخی از انسان ها ظاهرسازی می کنند، خاطرنشان کرد: کلمه به کلمه قرآن به شرط اخلاص درس زندگی است.

مبلغ اعزامی کاروان زیرسایه خورشید اظهار کرد: آن هایی که در جامعه مسؤولیتی دارند بدانند نباید برای این مسؤولیت ژست بگیرند بلکه در قیامت جوابگو باشد.

مدال افتخار آستان رضوی به پاس قدردانی یک عمر تلاش خالصانه

خدام رضوی با پرچم منور به بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه السلام) به دیدار حاج شیخ سلیمان حسنی، یکی از پیرغلامان حسینی که از سال ۴۳ تاکنون به مداحی و سخنرانی در محافل مختلف مشغول بوده؛ رفتند، که به پاس زحمات و قدردانی از این پیرغلام حسینی به وی مدال افتخار رضوی را اهدا کردند.

 

انتهای پیام/ط

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha