پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قندهاری

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: دشمن در جنگ جدید هوشمند علیه نظام، وحدت ملی، ایمان، صبر و استقامت ما را هدف قرار داده است بنابراین ارتقای معنویت و بصیرت افزایی برای مقابله با تهاجم دشمن امر بسیار مهمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین قندهاری، رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شب گذشته در جمع فرماندهان شمال‌غرب کشور، گفت: تا زمانی که ملت بیدار باشند و در برابر دشمنان یکپارچه باشند، استکبار نمی تواند در داخل ایران نفوذ کند.

وی افزود: ایستادن پشت ولایت فقیه از ضروریات حفظ نظام اسلامی است، در چهار دهه گذشته دشمنان با راه های مختلف به دنبال تفرقه افکنی در بین آحاد ملت ایران بودند، اما با بیداری ملت ایران و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

حجت الاسلام والمسلمین قندهاری با بیان اینکه جبهه‌ جنگ فرهنگی، جبهه‌ جنگ نرم است، گفت: حرکت جهادی یعنی اینکه دشمن در صحنه زیر نظر متولیان فرهنگی باشد و غیرت دینی اجازه ندهد که دشمن پیشروی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: دشمن در دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف، بسیار پرتلاش است؛ لذا ما نیز وظیفه داریم در خنثی سازی این دشمنی ها، کار و تلاش مضاعف داشته باشیم و این خواست فرمانده معظم کل قواست.

وی ادامه داد: جبهه و جنگ کماکان وجود دارد فقط شکل آن تغییر کرده و از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده و دشمن در جنگ جدید هوشمند علیه نظام، وحدت ملی، ایمان، صبر و استقامت ما را هدف قرار داده است، بنابراین ارتقای معنویت و بصیرت افزایی برای مقابله با تهاجم دشمن امر بسیار مهمی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha