جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اختتامیه طرح میثاق طلبگی

حوزه/ مراسم اختتامیه طرح «میثاق طلبگی» با حضور طلاب جدید، مدیران، اساتید و روحانیون استان کردستان، در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم اختتامیه طرح «میثاق طلبگی» شامگاه دیروز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عباس فرهنگیان از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین فرهنگیان، اظهار داشت: اکنون در جامعه اکثر مردم از نظر روحی دچار بیماری روحی هستند و ما هم بخشی از آنها هستیم. طلبه ای که خداوند استعدادی به او داده، ولی از آن استفاده نمی کند، به نوعی بیمار روحی محسوب می شود.

وی تاکید کرد: طلبه ای که متخصص در دین نباشد نمی تواند مشکل مردم و جامعه را حل کند. اگر کتابی را می خوانید و  بخشی از آن را متوجه نمی شوید و از آن می گذرید، زیان کرده اید و در آینده دچار مشکلات می شوید.

براساس این گزارش، طرح میثاق طلبگی طلاب جدید الورود استان کردستان به مدت 10 روز در مدرسه علمیه حضرت امام صادق(ع) شهرستان قروه با حضور بیش از 65 طلبه برگزار گردید. در این طرح ده روزه برنامه های فرهنگی، دینی، ورزشی، علمی، سخنرانی و... برای طلاب برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha