جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طباطبایی

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: امامزادگان ستاره های هدایتگر در جامعه هستند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی امروز در همایش بزرگداشت امامزادگان که در سالن همایش های بانک صادرات خرم آباد برگزار شد، با تبریک دهه کرامت، گفت: امامزادگان ستارگان هدایت و منبع نور و روشنایی در جامعه هستند و ایران اسلامی افتخار میزبانی از این منابع پرنور و هدایت گر را دارد.

وی با بیان اینکه یک روز از دهه کرامت به روز بزرگداشت امامزادگان اختصاص دارد، افزود: مردم ایران اسلامی مردمی ولایی و عاشق اهل بیت(ع) هستند و با ارادت تمام، از جان و دل خادم امامزادگان هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان امروز با اجرای برنامه های متعدد مذهبی به قطب فرهنگی تبدیل شده اند، اظهار داشت: مبلغان در بقاع متبرکه و امامزادگان با برپایی خیمه های معرفت در طول سال بویژه ایام مناسبتی پاسخگوی سؤالات و شبهات زائران در زمینه های گوناگون هسنمد .

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه امامزادگان همواره منشاء نور برای توسل جهت گره گشایی از مشکلات بوده اند، خاطر نشان کرد: زائران با مراجعه به امامزادگان به آرامش معنوی و روحی دست می یابند.

وی با بیان اینکه همایش تکریم امامزادگان هر ساله در امامزادگان شاخص استان ها در دهه کرامت برگزار خواهد شد، یادآور شد: امروز نیز همزمان همایش دهه کرامت در 4 امامزاده و بقعه متبرکه استان لرستان با حضور عاشقان اهل بیت(ع) برگزار شده است.

حجت الاسلام طباطبایی در پایان در پایان بیان داشت: باید از تمام ظرفیت های امامزادگان و بقاع متبرکه در راستای ارتقاء آگاهی های دینی و فرهنگی مردم بهره گیریم که تحقق این امر نیازمند برنامه ریزی دقیق و منسجم است .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha