چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نعمت زاده

حوزه/ امام جمعه مرند گفت: فرصتی که روحانیت در ارتباط با مردم دارند بسیار حائز اهمیت است و اگر بی اعتمادی مردم نسبت به روحانیون ایجاد شود، دیگر قابل جبران نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند، ظهر پنجشنبه در جلسه روحانیون شهرستان مرند با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی فرهنگی در جامعه، ابراز داشت: گسترش فرهنگ غربی و افزایش آسیب های اجتماعی و فرهنگی و اخلاقی یک خطر جدی برای جامعه است و این یک هشدار برای روحانیت به شمار می رود که باید به طور جدی تر حرکت کنند.

وی افزود: جامعه با زور و بگیر و ببند اداره نشده و اصلاح نمی شود، برخورد قضایی آخرین راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی فرهنگی است.

امام جمعه مرند با اشاره به نقش روحانیت در کاهش آسیب ها اظهار داشت: اعتمادی که مردم به روحانیت دارند، متفاوت تر از سایر اقشار و نهادهاست و فرصتی که روحانیت در ارتباط با مردم دارند، بسیار حائز اهمیت است و اگر بی اعتمادی مردم نسبت به روحانیون ایجاد شود، دیگر قابل جبران نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با اشاره به رسالت های خطیر روحانیون ادامه داد: روحانیون باید بیشتر از این احساس مسئولیت کنند، خطرات گریز از دین جبران ناپذیر است.

وی با بیان اینکه دشمنان شبانه روز علیه اسلام و نظام اسلامی تلاش می کنند، تاکید کرد: غربی ها با راه اندازی کمپین هایی ضداخلاقی و ضددینی به دنبال انحراف افکار جوانان هستند.

امام جمعه مرند ادامه داد: روحانیون باید مردم را نسبت به خطرات گناه و دوری از دین اسلام و خداوند، آگاه کرده و آن ها را هوشیار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha