سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
میرعمادی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان گفت: بقاع متبرکه سرمایه های فرهنگی برای ارتقاء بصیرت افزایی در جامعه هستند و با تدابیر و برنامه ریزی می توان این اماکن مقدس را به مراکز گردشگری مذهبی تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در همایش بزرگداشت امامزادگان، در سالن همایش های بانک صادرات، با تبریک دهه کرامت، گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه پایگاه محبت اهل بیت(ع) درقلوب عاشقان و ارادتمندان هستند .

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی دقیق برنامه های دینی و فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزادگان شتاب گیرد افزود: بقاع متبرکه باید پایگاهی برای ارتقاء بصیرت افزایی افراد جامعه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امامزاده ها و نماز جمعه پایگاه بصیرت افزایی در جامعه هستند، خاطر نشان کرد: باید با تدابیر و برنامه ریزی، امامزاده ها را به مراکز گردشگری مذهبی برای اجرای برنامه های مذهبی فرهنگی تبدیل نمود .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه امامزادگان واجب التعظیم بسیاری در استان لرستان وجود دارد، گفت: امامزادگان تاثیر والایی در رشد معنویت و اخلاق در جامعه دارند که باید به نحو مطلوبی از این ظرفیت بهره گرفت.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان در پایان با بیان اینکه امامزادگان محل نشر معارف دینی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه هستند، افزود: نگاه مردم به امامزادگان نگاهی معرفتی است چرا که مردم همواره اوج ارادت خود را به امامزادگان نشان داده اند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha