جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر یکی از مهم ترین خواسته های مردم از مسؤولان رفع مشکلات اقتصادی است، گفت: خواسته های مردم از مسؤولان در حوزه اقتصادی کاملاً به حق است و باید در جهت تحقق این خواسته ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، عصر پنج شنبه در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا، بر ضرورت تلاش همه جانبه مسؤولان به منظور رفع مشکلات اقتصادی مردم تأکید کرد.

وی با اشاره به این که در حال حاضر یکی از مهم ترین خواسته های مردم از مسؤولان رفع مشکلات اقتصادی است، افزود: خواسته های مردم از مسؤولان در حوزه اقتصادی کاملاً به حق است و باید در جهت تحقق این خواسته ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این مردم لایق بهترین ها هستند، گفت: ملت بزرگ ایران در دهه های اخیر همواره در مسیر حفظ و تقویت انقلاب و نظام اسلامی گام برداشتند و این وظیفه مسؤولان است که امروز این مجاهدت های چهل ساله را جبران کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نباید همه مشکلات کشور را به تحریم ها نسبت داد، خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد نتیجه بی تدبیری برخی مسؤولان است.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی می توان همه مشکلات را پشت سر گذاشت، تصریح کرد: در چهار دهه اخیر کشور با مشکلات و بحران های بسیاری از سوی دشمنان مواجه بوده است، اما همواره با مدیریت صحیح مسؤولان و رهنمودهای مقام معظم رهبری این مشکلات رفع شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام سلطه بار تحریم و فشار تلاش می کند ملت را از مسیر انقلاب خارج کند، بیان داشت: این ملت در چهل سال اخیر ثابت کرده اند که همواره در مسیر انقلاب هستند و لحظه ای نظام را تنها نخواهد گذاشت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مهم ترین نیاز کشور برای خنثی کردن توطئه دشمنان وحدت و همبستگی داخلی است، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان کشور بیشتر به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنند و بیانات ایشان را عملی کنند، به راحتی مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

حجت الاسلام لائینی به تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایجاد وحدت و همگرایی میان مسؤولان به منظور خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمن اشره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با اشرافی که نسبت به وضعیت داخل و خارج دارند، یک وحدت و انسجام بسیار خوبی میان قوای سه گانه به وجود آوردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشور نیازمند آرامش و امید است، تصریح کرد: برخی ها همگام با دشمن تلاش می کنند تا یأس و ناامیدی را در کشور تزریق کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که علیرغم همه مشکلات و بحران هایی که کشور در چهار دهه اخیر با آن مواجه بوده، اما پیشرفت های ارزشمندی نیز در بخش های مختلف داشته ایم، خاطرنشان کرد: باید این دستاوردهای ارزشمند بیشتر برای مردم تبیین و تشریح شود.

امام جمعه نکا بر ضرورت پرهیز از هر گونه تفرقه و اختلاف در جامعه تأکید کرد و گفت: بروز هر گونه اختلاف میان مردم و مسؤولان تنها به نفع دشمنان انقلاب خواهد بود که باید به شدت از آن پرهیز کرد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که همه مسؤولان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند تا بتوانند بحران ها را پشت سر بگذارند، خاطرنشان کرد: اگر وحدت ملی در همه بخش های کشور حاکم باشد با یک مدیریت صحیح و انقلابی می توان به راحتی مشکلات را پشت سر گذاشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هدف دشمن از فشارهای اقتصادی، ایجاد نارضایتی های عمومی در داخل است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری از صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند و هیچ گاه فریب توطئه ها و نقشه های دشمنان را نخواهند خورد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha