جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بجنورد

حوزه/ امام جمعه بجنورد با اشاره به توصیه‌های اقتصادی رهبر معظم انقلاب به هیئت دولت، گفت: اختلاف بین اروپا و آمریکا جنگ زرگری است، ازاین‌رو نباید گره‌گشایی از مشکلات کشور معطل برجام اروپایی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری هم تأکید کردند باید طراحی و ارائه نقشه راه برای برون‌رفت از وضعیت فعلی اقتصادی با کمک متخصصان داخلی، مد نظر دولت باشد.

وی با بیان اینکه حل و فصل مشکلات اقتصادی موجود در کشور درگرو عزم جزم همه بخش‌های کشور است، تصریح کرد: همچنین باید برخورد محکم با مفسدان اقتصادی و اجتناب از فعالیت‌های نمایشی و تبلیغاتی در دستور کار همه ارکان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: دولت هم ارتباط و تعامل خود را با مردم افزایش دهد تا مردم ببینند که دولت با تمام توان در پی رفع مشکلات و کاستی‌های موجود در کشور است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با یادآوری تذکر رهبر معظم انقلاب مبنی بر گره نزدن مشکلات کشور با سرنوشت مذاکرات با کشورهای اروپایی، اظهار کرد: توان و توانمندی متخصصان و نیروهای داخلی بسیار بالا است و تنها باید به این نیروها اعتماد کنیم تا گره‌های موجود در کشور به دستان پرتوان متخصصان داخلی باز شود.

وی افزود: اختلاف بین اروپا و آمریکا جنگ زرگری است، ازاین‌رو نباید گره‌گشایی از مشکلات کشور معطل برجام اروپایی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: کشور ما باید فارغ از روند و نتیجه مذاکره با کشورهای اروپایی بر سر سرنوشت برجام، راه خود را رفته و برنامه اقتصادی مورد صلاح کشور را به پیش برد.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرارسیدن میلاد امام رضا(ع)، با اشاره به حدیثی از این امام همام، گفت: امام رضا(ع) تأکید می‌کند که شیعیان باید با همدیگر با خوش‌رویی و مهربانی ارتباط داشته و اهل کرامت باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha