جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زیر سایه خورشید

دبیر یازدهمین جشن‌های ملی و مردمی زیر سایه خورشید استان بوشهر با تبریک دهه کرامت از برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در استان خبر داد و گفت: همزمان با هفته کرامت ۳۰۰ برنامه در قالب جشن‌های زیرسایه خورشید در ۸۰ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر یازدهمین جشن‌های ملی و مردمی زیر سایه خورشید استان بوشهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، با تبریک دهه کرامت از برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در استان خبر داد و گفت: همزمان با هفته کرامت ۳۰۰ برنامه در قالب جشن‌های زیرسایه خورشید در ۸۰ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود.

اکبر قائدی از حضور خدام حرم رضوی در استان خبر داد گفت: خدام آستان قدس رضوی روز پنجشنبه گذشته وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شدند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است در ایام هفته کرامت برنامه‌های ویژه‌ای در شهرها و روستاها با حضور آنها برگزار شود.

دبیر یازدهمین جشن‌های ملی و مردمی زیر سایه خورشید استان بوشهر با اشاره به ویژه برنامه های این ایام با حضور خدام رضوی عنوان کرد: عطرافشانی و غباروبی گلزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران استان، سرکشی از خانواده ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، دیدار با زندانیان و عیادت از بیماران بیمارستان از دیگر برنامه‌های این جشن است که با حمایت‌های امام جمعه بوشهر و استاندار برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن‌های زیرسایه خورشید در شهرها و روستاهای ۳۱ استان و ۲۰ کشور دنیا برگزار می شود، اظهار داشت: این جشن ها در قالب برنامه های نشست با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، سرکشی از روستاهای محروم، عیادت از بیماران، دیدار با ایتام و مددجویان خواهد بود.

قائدی به برنامه استقبال مردمی از خدام حرم مطهر رضوی اشاره کرد و ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم باشکوه ستقبال از خدام رضوی روز سه شنبه هفته جاری از میدان قدس تا مصلای جمعه بوشهر با حضور گسترده مردم همراه با نورافشانی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha