جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره دانش افزایی سواد رسانه و فضای مجازی

حوزه/ با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان و قرارگاه مبین سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان دوره دانش افزایی سواد رسانه و فضای مجازی در مدرسه علمیه امام حسین (ع) بافت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، دوره دانش افزایی سواد رسانه و فضای مجازی در مدرسه علمیه امام حسین(ع) بافت برگزار شد.

در این دوره که با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان و قرارگاه مبین سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد، طلاب، اساتید و مبلغین این شهرستان حضور پیدا کردند و در طی آن در دو جلسه مباحث بیماریهای اینترنتی و مضرات بعضی از بازیهای کامپیوتری و موبایلی و اصول مدیریت رسانه و استفاده از این فضا در خانوادهها بررسی شد.

حجت الاسلام حسن مقصودی مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) بافت برگزاری دوره دانش افزایی سواد رسانه و فضای مجازی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری این دورهها برای طلاب و مبلغین امری ضروری است که به آنها کمک میکند تا در امر تبلیغ خود با آشنایی نسبت به مسایل روز بتوانند مشکلات پیش آمده از طریق رسانه و فضای مجازی در جامعه را شناسایی و برطرف نمایند.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه با استقبال زیادی از اساتید، مبلیغن و طلاب روبرو شد که خوب است این نوع دانش افزاییها ادامهدار باشد و در طی آنها راهکارهایی برای گروههای سنی مختلف ارائه داده شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha