جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام امیری

مدیر سابق مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان شمالی گفت: خدمت به همه اقشار مردم در نظام اسلامی توفیق الهی است، اما خدمت به قشر طلاب و روحانیت توفیق مضاعف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد امیری، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان، با اشاره به فعالیت پنج‌ساله در سمت مدیریت این مرکز در استان، اظهار کرد: ارائه خدمت به خلق به‌ویژه به طلاب و روحانیان توفیق ذی‌قیمتی است.

مدیر سابق مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان شمالی افزود: فعالیت در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خدمت به بهترین قشر جامعه است، زیرا خدمت به علمای دین و ناقلان و راویان حدیث است که میانگین تقوا و صداقت و تدین در این قشر بالاتر از مابقی اقشار است.

حجت‌الاسلام امیری خاطرنشان کرد: در تمام این مدت سعی بر این بوده که در رفتار و ارائه خدمات، عدالت را بین طلاب و روحانیان اهل سنت و شیعه رعایت کنیم.

وی ارتباط مناسب و جدی با دفتر نماینده ولی فقیه در استان و اجرای برنامه‌های مشترک، تکریم علمای معمر استان و سرکشی از این علما و تشکیل کارگروه خیرین در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان را ازجمله فعالیت‌های این مرکز در سال‌های اخیر اعلام کرد.

حجت‌الاسلام امیری ادامه داد: در سال‌های گذشته برای تأمین مسکن طلاب هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌ها اقدام کردیم و در این راستا بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات به طلبه‌ها اعطا کردیم.

وی برگزاری اردو برای خانواده‌های روحانیان با همکاری نهاد تبلیغات اسلامی، سرکشی از مدارس علمیه، ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت و سلامت و برگزاری کلاس‌های سلامت برای روحانیان را از دیگر فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان شمالی در سال‌های اخیر برشمرد.

حجت‌الاسلام امیری، کسب رتبه اول در برگزاری کلاس‌های سلامت در سطح کشور، دیدار با جانبازان و خانواده‌های شهدای روحانی، حفظ کرامت روحانیان و رفع مشکلات و گرفتاری‌های آن‌ها، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری و برگزاری همایش ممتازان حوزه علمیه و کارگاه ازدواج برای طلاب را از دیگر اقدامات این نهاد در استان ذکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha