سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آخوند سرفراز

حوزه/ عالم اهل سنت خراسان شمالی با بیان اینکه طلاب و علمای اهل سنت قدردان خدمات نظام اسلامی هستند، گفت: شهریه ای که از مقام معظم رهبری دریافت می‌کنیم را به‌عنوان تبرک می‌دانیم و وقتی وارد زندگی طلبگی ما می‌شود، برکت آن بسیار زیاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، آخوند محمد سرفراز، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان شمالی، با قدردانی از خدمات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: این مرکز خدمات مختلفی را به جامعه روحانیت اهل سنت استان ارائه می‌دهد که قدردانی از این خدمات لازم است.

وی با اشاره به رعایت عدالت در ارائه خدمت به طلاب شیعه و سنی، اضافه کرد: ما در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان شمالی عدالت در ارائه خدمات بین طلاب و روحانیان شیعه و سنی را به عینه مشاهده کردیم.

آخوند سرفراز که مدیر مدرسه علمیه اهل سنت هدایتی کلاته ابریشم شهرستان راز و جرگلان استان خراسان شمالی هم هست، تصریح کرد: جامعه اهل سنت و علمای تسنن استان همکاری و مراوده مناسبی با مرکز خدمات دارند.

وی با بیان اینکه ما طلاب و علمای اهل سنت همیشه قدردان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، با اشاره به دریافت شهریه از رهبر معظم انقلاب از سوی طلاب اهل سنت، خاطرنشان کرد: هدیه‌ای که از رهبری دریافت می‌کنیم را به‌عنوان تبرک می‌دانیم و وقتی وارد زندگی طلبگی ما می‌شود، برکت آن بسیار زیاد است.

آخوند سرفراز اظهار کرد: زندگی طلبگی، زندگی معنوی بوده و نمی‌شود خدمات روحانیان را با مسائل مادی مقایسه کرد، ازاین‌رو از خدماتی که به طلاب شیعه و اهل سنت ارائه می‌شود قدردانی می‌کنیم.

این عالم اهل سنت خراسان شمالی ادامه داد: از خداوند متعال خواستاریم و دعا می‌کنیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی پایدار باشد و روزبه‌روز بر عزت و قدرت آن افزوده شود.

گفتنی است، در این مراسم با قدردانی از خدمات پنج‌ساله حجت‌الاسلام امیری به‌عنوان مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد توسلی نژاد به‌عنوان مدیر جدید این مرکز در استان معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha