سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خواهران

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران از تشکیل کارگروه تخصصی پایان نامه ( رشته تفسیر و علوم قرآنی) حوزه استان و بررسی چهار طرح پژوهشی بانوان طلبه سطح سه خبر داد.

خانم فاطمه اردشیری، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، ضمن اعلام خبر فوق گفت: در این کارگروه دو طرح تفصیلی و دو موضوع از چهار طلبه سطح 3 رشته تفسیر و علوم قرآنی حوزه علمیه خواهران مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این کارگروه طرح تفصیلی زینب عموزاد مهدیرجی با موضوع" كارآمدي نهاد خانواده در سلامت جامعه از ديدگاه آيات و روايات" و خانم افسانه حسینی با موضوع "جلوه هايي از معارف حج در آيات 25 تا 37 سوره حج (اسرار و اخلاق و مناسك)" بررسی و پس از رفع اشکالات، توسط اعضا تصویب شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: طرح اجمالی خانم خدیجه حبیب نژاد با موضوع "آسيب شناسي تربيت فرزند با تاكيد بر نقش پدر با محوریت سوره لقمان" و خانم زهرا تقی زاده  با موضوع  "بررسي آيات كيفرهاي جسماني با توجه به تفاسير شيعه و سني" نیز در کارگروه تخصصی پایان نامه های حوزه علمیه خواهران استان مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha